--> -->

2 Mart 2014 Pazar

En İyi Laptop Markaları 2014

sağlam laptop
En iyi laptop markaları, sağlam laptop arayanlar için bu makaleyi paylaşmak istedim.
Son zamanlarda bu konuyla çok fazla karşılaşınca bunu makaleye dökmek istedim. Ben bile dizüstü bilgisayar alırken çoğu zaman kararsız kalıyorum. Çünkü gerçekten aralarında marka seçimi yapmak oldukça zor.
Özellikle çok fazla bilgi sahibi olmayan insanların aklını daha fazla karıştıran bir soru bu.
Kendi kişisel düşüncelerimle sizlere bir kaç şey aktarmaya çalışacağım.
Yıllardır laptoplarla karşılaşıyorum, çoğu zaman laptop tamiriyle uğraşıyorum ve bazı şeyler artık bende tecrübe oldu. Hemen hemen elime eski – yeni, iyi – kötü her marka laptop geçti ve tabiri caiz hemen hemen hepsinin ” ne mal ” olduğunu iyi biliyorum.
Önce şunu söyliyeyim size, isim vermek istemiyorum ancak Türk markalarından bir kere uzak durun. Bunu kendi milletimi kötülemek amacıyla söylemiyorum. Üzücü bir durum ancak kendilerini ‘ en iyi ‘ olarak ilan edip, beş para etmeyen mal ile insanlarımızı kandırmaya kalkışan markalar var.
Bir de kesinlikle şuna inaniyorum, herkes başarılı olacağı iş ile uğraşmalı. Pilavcı reşat abi gidip elektrik dükkanı açarsa batar. Batmakla kalmaz, milleti de batırır. Neyse markaları yorumlayayım.
HP LAPTOP: Son zamanlarda çok fazla yeni modellere girişmiyor gibi, bence en doğrusunu ediyor. HP, bilişimin farklı alanlarında çok kaliteli bir marka, bence dizüstü bilgisayar işine girmemeli. Çok mu kalitesiz? Hayır tabi ki, ancak çok mecburi kalmadıkça bulaşmayın derim.
APPLE: Kaliteli, hatta çok kaliteli ama sistemi çok farklı. Diğer bilgisayarlara benzemiyor, yani normal bir bilgisayar değil bu. Farklı, çoook farklı. Sadece farklı insanlar kullanır (zengin insanlar). Şaka bir yana, işletim sistemi dahi farklıdır, yani zorlanabilirsiniz. Alınabilir, tercih sizin.
TOSHİBA LAPTOP:  Toshiba bi garipleşti son zamanlarda. Çok fazla ürün çıkarmaya başladı, çok fazla yazılımlara girişti. Sistem formatı attıktan sonra çok fazla kendi programlarını kurdurtuyor. Son modelleri iyidir, kalitelidir. Alacaksanız son modellerine bakın muhakkak.
SAMSUNG LAPTOP: Ah be Samsung abi, tamam S4 ‘ü de çıkardın tüm dünya şu an seni konuşuyor, hatta Smart TV ‘yi de çıkardın, çok iyi güzel de gözünü seveyim bilgisayardan çek elini. Yukarıda demiştim ya, pilavcı abi elektrik dükkanına bulaşırsa batar ve batırır diye. Lafı biraz da sana atmaya çalıştım aslında.
Samsung çok kaliteli bir marka, özellikle telefon ve televizyon (monitörlerde de) alanlarında. Ama ben her şeye bulaşacam diye isminin kalitesini düşürmesin yazık bence. Bir iki modeli hariç sevmem Samsung Laptopları.
IBM: Valla bir kaç defa duydum, bi defa galiba kullandım. Çok yaygın değil, bence pek bulaşmayın.
ASUS LAPTOP: Diğerlerini çok kötüledim farkındayım ancak bu durumu Asus ile telafi etmek istiyorum. Gerçekten laptop denilince aklıma gelen tek isim. Her yönden kalitesini belli eden bir marka. Asus ‘un bu yanını çok seviyorum, sadece kendi işiyle uğraşıyor.  Ben televizyon işine gireyim, aynı zamanda bilgisayar işi de kalsın demiyor. Sadece kendi işiyle uğraşıyor ve bu işe gerçekten emek veriyor arkadaş. Özellikle son modellerini gözünüz kapalı alın derim.
SONY LAPTOP: Sony bana hep farklı bir marka olarak geldi. Adamlar televizyon yapıyor, farklı. Bilgisayar yapıyor, farklı. Farklının yanında kalite de var. Bence Asus kadar olmasa da, dizüstü bilgisayar denilince Sony de gözü kapalı alınabilir bir marka.
Ee Yunus kardeş, şimdi yazdın iyi güzel de… bizim kafamız hâlâ karışık be; şimdi ne öneriyorsun bize?
Şunu unutmayın, en iyi bilgisayarı alsanız dahi; siz çöp gibi kullanırsanız hiç bir anlamı kalmaz. Temiz kullanmaya dikkat ederseniz, alacağınız bilgisayarlar kolay kolay elinizde kalmaz. Yine de ben size bir sıralama vereyim, İnşallah kafanızdaki karışıklık az da olsa gider.
  1. ASUS
  2. TOSHİBA
  3. SONY VAİO
  4. HP
  5. APPLE
  6. SAMSUNG
  7. IBM

''En İyi Laptop Markaları 2014'' Bu yazı; 2 Mart 2014 Pazar tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup yunus tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 1 yorumlu bir konudur.
  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil